یادگیری و اموزش یادگیری و اموزش .

یادگیری و اموزش

ویژگی قلدرهای عاطفی

1- به دنبال انتقام هستید

البته درمان های خاموش و مانند آن می تواند نوعی انتقام باشد اما انتقام جویی شامل موارد بسیار بیشتری نیز می شود.

خودداری از سکس، انجام ندادن کارها، دیر رسیدن به خانه، رفتن به بار، بیرون رفتن، حتی عصبانیت مداوم می تواند به عنوان شکلی از بازگشت به فرد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

همه این رفتارها نابالغ، خودخواهانه و ناشیانه است. آن ها تاکتیک های قلدری هستند و باید متوقف شوند.

 

2- تهدید می کنید

آیا تا به حال در هنگام مشاجره تهدید به طلاق، خودکشی یا بی وفایی کرده اید؟

متخصصان قلدری احساسی پیشرفته با کارت تهدید آشنا خواهند شد. این کارت ابزار قدرتمندی برای رسیدن به آنچه می خواهید است... و گاهی اوقات حتی بیشتر.

کسانی که دچار قلدری های عاطفی هستند، معمولا کسانی هستند که زخم های عمیق عاطفی، حساس و دردناکی دارند. مشکل این است که آن ها برای حفظ چیزی که احساس می کنند از دست داده اند (یا در حال از دست دادن آن هستند)، همان کاری را انجام می دهند که احترام، عشق و همدلی دیگران را از دست می دهد.

خود - خرابکاری است.

این یک زخم خودآزاری است و اعتماد خونی است که رابطه با تخلیه آن از خودآزاری زخم باز از دست می دهد.

جلوگیری از مصرف حجم اینترنت در ویندوز

3-  شما مردگان را دفن می کنید

آیا تا جایی که می توانید برای بیان نکته ای که می خواهید مطرح کنید، به عقب بر می گردید و آنچه را که به درستی در گذشته باقی می ماند، لایروبی می کنید؟

آیا شما بیشتر نگران کسب امتیاز هستید تا به حق نگه داشتن اشتباهات گذشته که مدتهاست در آنجا غلبه کرده اند، متوقف شده اند، اصلاح شده اند، جبران شده اند، پشیمان شده اند، در آنجا دفن شده اند؟

آیا شما بیشتر علاقه مندید که حریف خود را برای تسلیم در احترام به نجابت انسانی شکست دهید؟

مردم حق دارند تغییر کنند. و پس از تغییر، به عنوان آن شخص تغییر یافته رفتار شود. در غیر این صورت، ممکن است در نبرد پیروز شوید، اما با هزینه بسیار بالا.

 

4- احساسات هیچ کس مهم نیست ... (اما احساسات شما)

اگر قلب خود را در موقعیتی قرار داده اید که مایه حیات رابطه خود باشد، توجیه تاکتیک های قلدری آسان تر می شود زیرا احساسات شما تنها احساساتی هستند که باید در دعوا مورد توجه قرار گیرند.

اما اشک هرگز نباید رفتار بد را توجیه کند. احساسات هرگز نباید بر ارزش ها و نجابت انسانی غلبه کنند. خشم را می توان بدون شرارت منتقل کرد. اما اگر فقط احساسات شما به حساب بیاید، آنچه در یک بحث می گویید و نحوه بیان آن بی ربط می شود.

به هر حال، این فقط قلب شماست که مهم است، درست است؟

 دلیل اهمیت خانواده

5-  خشم پیشگیرانه

اگر درجه حرارت سنج شما همیشه به عنوان اولین پاسخ شما به عصبانیت تنظیم شده باشد، می توانید تقریبا هر بار به خاطر شهرت خود، اختلافات را به نفع خود دستکاری کنید.

دانستن این که چگونه به احتمال زیاد پاسخ خواهید داد (به این دلیل که شما تقریبا همیشه این کار را می کنید)ممکن است شریک زندگی شما مدت ها قبل از شروع رویداد اصلی حوله را پرتاب کند تا از یک آشفتگی عاطفی جلوگیری کند.

شاید یک پیروزی پیش دستانه، اما یک پیشرفت شخصی بزرگ و از دست دادن روابط.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۵۷ توسط:sanaz موضوع: نظرات (0)