یادگیری و اموزش یادگیری و اموزش .

یادگیری و اموزش

برترین ابزارهای تبدیل داده

شرکت‌ها ممکن است از ابزارهای قوی برای انجام دسته‌ها و رویه‌های تبدیل داده‌ها استفاده کنند. از جمله موثرترین فناوری های تبدیل داده در بازار، امروزه عبارتند از:

1- IBM InfoSphere

یک ابزار ساده برای یکپارچه سازی داده ها، IBM InfoSphere DataStage می تواند به راحتی داده های شما را پاک سازی، ویرایش و تبدیل کند.

این نرم افزار امکان انتقال داده به صورت بلادرنگ به دیتاسنترها، انبارها و... را فراهم می کند.

برای هر مورد استفاده سازمانی، IBM چندین قابلیت یکپارچه سازی داده منحصر به فرد را هم برای پیاده سازی های On - Premises و هم برای پیاده سازی های ابری فراهم می کند.

بسته یکپارچه سازی داده ها شامل هر دو گزینه همگام سازی ادغام سنتی و مدرن و مجازی سازی داده ها است.

IBM همچنین مجموعه ای جامع از اتصالات و قابلیت های از پیش ساخته شده را ارائه می دهد.

در ماه های آینده، IBM ویژگی های بیشتری را به ابزار یکپارچه سازی ابری بازار معرفی خواهد کرد.

https://lms.omniupdate.com/eportfolios/16/asasi

https://jalebamooz.com/other-tutorials/signs-of-router-failure/

 

2- SAP Data Services

یکپارچه‌سازی داده‌ها، تبدیل، پروفایل‌سازی و پردازش داده‌های متنی همه در یک پلتفرم با استفاده از سرویس داده SAP، یک راه‌حل ETL در دسترس هستند. از طریق هر دو روش ETL و ELT، SAP Data Services، محصول SAP، داده ها را از SAP یا منابع خارجی ترکیب و پردازش می کند.

پلت فرم مدیریت داده شامل طیف وسیعی از قابلیت ها برای یکپارچه سازی داده ها، تضمین کیفیت و پاکسازی است. شما می توانید برنامه های کاربردی تبدیل داده ها را بر روی پلت فرم ایجاد کنید. با اتصال به منابع داده جدید، نرم افزار از سیستم های مدیریت پایگاه داده، برنامه های کاربردی، فایل ها و غیره پشتیبانی می کند. این نرم افزار به منابع داده خارجی اضافی و رابط با سایر برنامه های SAP Business Suite پیوند می دهد.

3- شکل داده ها

می توان با Dataform، یک ابزار رایگان و متن باز تبدیل داده (از جمله Panoply، Snowflake، Redshift، و Big q uery)تمام فرایندهای خود را در انبارهای داده ابری مدیریت کرد.

فردی که با sql آشنا است می تواند با استفاده از sqlx از خط فرمان برای توسعه خطوط لوله انتقال داده قوی استفاده کند.

در نتیجه، مهندسان داده ممکن است از تابع ref برای ایجاد سریع وابستگی در جداول استفاده کنند. آنها اکنون می توانند به جای حفظ زیرساخت داده ها، بیشتر بر تجزیه و تحلیل تمرکز کنند. Dataform یک ابزار قدرتمند تبدیل داده برای مهندسان داده است که عاشق sql هستند.

4- کارخانه داده آژور

می توان داده های سازمانی را در مقیاس با کمک Data Factory توسط مایکروسافت آژور پاک سازی، ادغام و فرمت کرد.

ابزار بدون سرور Data Factory شما را قادر می سازد تا منابع داده را به صورت بصری ادغام کنید.

بنابراین می توانید انتخاب کنید که خط لوله های ETL یا ELT ساخته شوند و اجازه دهید که Data Factory علاوه بر نوشتن کد شما، به صورت خودکار کد را تولید کند.

سازمان‌های برتر مطابق با CSA STAR، HIPAA، و HITECH کارخانه داده Azure را معتبر کرده‌اند. ابتکارات تحول دیجیتال شما می تواند از لایه تبدیل داده ای که Data Factory ارائه می دهد استفاده کند. این استراتژی از یک استراتژی پرداختی استفاده می کند، که آن را برای شما ساده می کند تا به نیازهای خود افزایش یا کاهش دهید.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA_%D8%A7%DA%98%D8%B1

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۸:۴۲ توسط:sanaz موضوع: نظرات (0)